XTZ1200 AE Super Ténéré

Ελευθερώστε το περιπετειώδες πνεύμα σας

Όλοι κρύβουμε μια περιπετειώδη πλευρά του χαρακτήρα μας που περιμένει να απελευθερωθεί. Όταν η επιθυμία να ξεφύγετε από την καθημερινή σας ρουτίνα γίνει ακατανίκητη, αυτή η μοτοσυκλέτα περιπέτειας υψηλής τεχνολογίας είναι έτοιμη να σας μεταφέρει όπου θέλετε.

Το τελευταίο μοντέλο XT1200ZE Super Ténéré έχει κατασκευαστεί ώστε να ικανοποιεί την επιθυμία σας για εξερεύνηση.

Τα πάντα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα περιπέτειας μεγάλων αποστάσεων και κορυφαίων δυνατοτήτων σχεδιάστηκαν για να σας μεταφέρουν πιο μακριά από όσο είχατε ποτέ φανταστεί. Εξοπλισμένη με έναν πανίσχυρο κινητήρα 1.199 κ.εκ. και ένα ανθεκτικό πλαίσιο με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η Super Ténéré είναι έτοιμη να σας συναρπάσει στον αυτοκινητόδρομο και να σας εντυπωσιάσει στους χωμάτινους δρόμους.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 1.199 κ.εκ. με διάταξη εν σειρά
  • Στρόφαλος 270 μοιρών για ισχυρή ροπή
  • Μετάδοση κίνησης με άξονα, με αποσβεστήρες συμπλέκτη και αποσβεστήρες άξονα
  • Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση
  • Έξυπνο ενοποιημένο σύστημα πέδησης και ABS
  • Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, σταθερής ταχύτητας και σύστημα D-mode της Yamaha
  • Ανθεκτικοί ακτινωτοί τροχοί αλουμινίου με ελαστικά tubeless (χωρίς σαμπρέλα)
  • Κωνικό τιμόνι αλουμινίου και ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
  • Όργανα LCD με ένδειξη θέσης ταχύτητας
  • Ρυθμιζόμενη εμπρός και πίσω ανάρτηση με διαδρομή 190 mm
  • Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας από 845 mm μέχρι 870 mm
  • Ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων και διπλή σέλα χωρίς ραφές

Τεχνικές Προδιαγραφές

Κινητήρας

Τύπος κινητήρα Με πρόσθια κλίση, παράλληλος δικύλινδρος, τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 1.199κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 98 χλστ. x 79,5 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11,0 : 1
Μέγιστη ισχύς 82,4 kW (112PS) @ 7.250 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 117,0 Nm (11,9 kg-m) @ 6.000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Ξηρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Άξονας

Πλαίσιο

Σκελετός Χαλύβδινος σωλήνας
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Upside-down telescopic fork, Ø 43 χλστ.
Διαδρομή εμπρός 190 χλστ.
Γωνία Κάστερ 28º
Ίχνος 126 χλστ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης Ψαλίδι, Ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, (ανάρτηση με μοχλικό), Monoshock
Διαδρομή πίσω 190 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 310 χλστ. δίσκοι κυματοειδούς τύπου
Πίσω φρένο Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 282 χλστ. δίσκος κυματοειδούς τύπου
Εμπρός ελαστικό 110/80R19M/C 59V
Πίσω ελαστικό 150/70R17M/C 69V

Διαστάσεις

Συνολικό μήκος 2.255 χλστ.
Συνολικό πλάτος 980 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.410 χλστ.
Ύψος σέλας 845/870 χλστ.
Μεταξόνιο 1.540 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 190 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 265 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 23 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 4,2 λίτρα

Paddock.gr Paddock.grPaddock.gr Paddock.gr Paddock.gr Paddock.gr Paddock.gr Paddock.gr Paddock.gr Paddock.gr Paddock.grPaddock.gr Paddock.gr Paddock.grPaddock.gr Paddock.gr Paddock.gr Paddock.gr